pondelok 20. júna 2011

Druhe Rakusko Uhorske Stretntie s Waltrom Pallom

Ako uz som tu prezentoval pred casom 17-19.6nas B.K.Klub zorganizoval uz druhe stretnutie s Waltrom Pallom na Planinke.Pomenovanie Rakusko Uhorske Stretntie bol Waltrov napad vlani vzhladom k narodnostiam ktore sa zucastnili ako vlani tak aj tento rok.

 Uvodne privitanie a obdarovanie majstra.Vinco a jeho slovenska natura sa nezaprie.
 Na uvodnej kritike stromov kazdy zucastneny predlozil strom ktory v ten den  chcel natvarovat.
 Walter sa venoval kazdemu stromu a ponukol niekolko navrhov na buduce tvarovanie.
 Rozpravalo sa nielen o tvarovani ale aj o vsetkom co s pestovanim bonsai suvisi 
 Medzi mnozstvom stromov prisla narad aj moja borovica a presne v tomto momente sa rozhodlo o jej buducom tvere.            
 Walter pri zakladnom rozlozeni mojho stromu.Samozrejme moja predstava bola nakoniec trochu ina ale cele tvarovanie sem doplnim neskor.
 Dalsi den Walter ozivil kritiku o konfrontaciu svojho nazoru a nazoru Lukasa na tvarovanie stromu.


Toto je moj strom na sobotu ale nestihol som viac len pracu na mrtvom dreve.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára